Detail nákupního koše
Objednávky odeslané do 12,30 hod expedujeme v den objednání !!!

Pokud se neodhlásíte z účtu, měl by vás prohlížeč při příští návštěvě automaticky přihlásit a zobrazit vám i obsah neodeslaného košíku.

Poznámka k objednávce:
Vaše číslo objednávky:

Doprava a platba

Způsob dopravy:
Způsob úhrady:
Cena přepravy: Cena přepravného u platby dobírkou: 105,- Kč bez DPH (1 balík do 30 kg)
Cena přepravného u platby převodem: 85,- Kč bez DPH (1 balík do 30 kg)

Dodací adresa (upravit)

Název firmy
(jméno a příjmení):
Kontaktní osoba:
Ulice č.p.:
Město:
PSČ:
Stát:
Řemeny > Moto, ATV, snow řemeny > Gates G-Force

Řemeny G-FORCE™
pro sněžné skútry a čtyřkolky

 

                                                                                       Produkt v e-shopu 

 

Řemeny  Gates G-Force™  jsou  nejvýkonnějším typem variátorových řemenů,

které jsou určeny pro  silné CVT  pohony skútrů,  sněžných skútrů  a čtyřkolek.
S  řemeny  Boost™  (výkonově nižší řada),  vytváří  ucelenou  nabídku  řemenů
značky Gates, pro všechna  rekreační a užitková vozidla, od nejmenších  až po
nejvýkonnější stroje.  Řemeny jsou  navrhovány na základě  extrémních  testů,
např. na závodních tratích nebo na dynamometru. Výsledky testů dokazují, že
řemeny G-Force™ překonávají svou odolností obdobné CVT řemeny až 5x.

 

  •  Aramidové nebo uhlíkové provazce obklopuje vysoce adhezní pryž,
     která snižuje riziko vytahování okrajů a zvyšuje životnost řemenu.
  •  Řemeny jsou vyrobeny dle přesných OE specifikací výrobců vozidel.
  •  Lichoběžníkový vrchol a dvojité ozubení maximalizuje flexibilitu
     řemenu a dobrý odvod tepla.
  •  Řemeny nejsou určeny a certifikovány pro pohony pilotovaných
     letadel a pro přístroje určené k záchraně života.

 

 

 

 

ŘEMENY G-FORCE® JSOU K DISPOZICI VE 3 KONSTRUKCÍCH

G-FORCE™                      KEV vlákno   + CR tělo.
G-FORCE™ C12™           Uhlík vlákno + CR tělo vyplněno KEV vláknem.
G-FORCE™ RedLine™   KEV vlákno   + tělo z teplotně odolné směsi EE.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

G-FORCE™

 

Řemeny  s  označením  G-Force™  jsou  základním  typem  z nové řady řemenů,
určených  pro nejvýkonnější CVT pohony rekreačních, užitkových a sportovních
vozidel. Řemeny jsou navrženy tak, aby po instalaci a zajetí nebyla nutná žádná
další údržba.  Poskytují vysoký přenos výkonu při  zachování  dlouhé životnosti.
Konstrukci tvoří kevlarové vlákno a chloroprenové tělo.


Konstrukce: Kevlarová  tažná vlákna  jsou uložena  ve  vysoce adhezní pryžové
směsi, která pevně propojuje vlákna s CR chloroprenovým tělem řemenu. Tělo
řemenu  má  velmi dobrou  boční tuhost.

Tvary a rozměry řemenů přesně odpovídají OE specifikacím. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

G-FORCE™ C12™


Řemeny s označením  G-Force™ C12™  představují další krok  ve vývoji řemenů
řady G-Force,  určených pro nejvýkonnější CVT pohony rekreačních, užitkových
a sportovních vozidel. Konstrukci tvoří uhlíkové vlákno a chloroprenové tělo.

 

Konstrukce: Uhlíková tažná vlákna jsou uložena v adhezní pryžové směsi, která
pevně propojuje vlákna  s CR  chloroprenovým tělem řemenu. Tělo je také ještě
vyplněno kevlarovými vlákny,  která zvyšují boční tuhost řemenu.  Vyztužené CR
tělo je odolné  tepelné degradaci  při vysokých teplotách a při nízkých teplotách
je schopno udržet  flexibilitu řemenu.  Trapéz  konstrukce s  dvojitým ozubením
zvyšuje chlazení řemenu.

 

Uhlíkové vlákno: C vlákno v sobě kombinuje vlastnosti  minimálního protažení,
flexibility a zároveň pevnosti.  V porovnání s KEV vlákny také snižuje vytahování
okrajů boků. C vlákno poskytuje  optimální přenos výkonu,  což vede  k většímu
zrychlení, zlepšené odezvě škrtící klapky a lineárnímu přenosu výkonu. Řemeny
s uhlíkovými vlákny  jsou o 25-30 %  pevnější, než  řemeny s kevlarovými vlákny
a  poskytují  extrémní  výkon a schopnost  přenášet  točivý moment  výkonných
motorů o objemu 800 ccm a více.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

G-FORCE™ RedLine™ 


G-Force™ RedLine™  představují  novinku  z  roku 2020  ve vývoji  řemenů  řady
G-Force, které  jsou určeny  pro nejvýkonnější  CVT  pohony vozidel.  Konstrukci
řemenů tvoří  kevlarová vlákna.  Tělo tvoří  teplotně odolný materiál  EE ethylen
elastomer.
Největším destrukčním  prvkem  variátorového řemenu  je totiž  vysoká teplota.
Řemeny G-Force™ RedLine™  byly navrženy právě tak,  aby způsobenému teplu
a stresu při silném sešlápnutí plynu odolaly.

Konstrukce:  Největší  konstrukční  odlišností  typu  G-Force™ RedLine™ od typů
G-Force™  a  G-Force™ C12™,  je použitý  materiál  pro  tělo řemenu,  které  tvoří
nový, teplotě velmi odolný materiál EE ethylen-elastomer. Pro tažnou konstrukci
bylo zvoleno KEV vlákno, které odolává velkým rázům při používání v nejtvrdších
podmínkách a je odolné přetržení.


Vlastnosti řemenů G-Force™ RedLine™ z materiálu EE:

 

  •  Poskytují v průměru až o 75 % vyšší axiální tuhost
  •  Poskytují v průměru až o 50 % nižší ztráty rychlosti
  •  Řemeny se lépe zotavují z teplot až 170°C
  •  Zvýšený přenos výkonu o > 10%
  •  Zvýšená životnost řemenů o 100-300 % oproti řemenům G-Force, G-Force C12
     a nebo konkurenčním řemenům

 

 

 

 

 

Gates® G-Force™ RedLine™   vyhrává na závodech !!!


Do jednoho z nejnáročnějších závodů UTV na planetě  King Of Hammers o délce
143 kilometrů  vyrazilo  v roce 2020  celkem 131 strojů.  Závod jich dokončilo 33
a vítězem se stal  Hunter Miller se svým  strojem  Can-Am Maverick X3 RS turbo,
který byl osazen právě řemenem G-Force™ RedLine™. Jistota je jistota.

 

Na videoklip ze závodu se můžete podívat zde:
https://www.youtube.com/watch?v=8RLYY78rXow

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Instalace řemenů G-Force®

 

Očištění:  Aby bylo zajištěno optimální fungování  nově  instalovaného řemenu,
musí být  CVT řemenice  očištěny od oleje  a  všech zbytků  původního  řemenu.
Pro mechanické odstranění je možno použít  ocelovou vatu  nebo  brusný papír
220-400.  Pro následné opláchnutí  povrchu použijte  mýdlovou vodu nebo čistič
brzd. Je důležité odstranit všechny nečistoty.  V opačném  případě hrozí prokluz
Řemenu a snížení výkonu.

Reinstalace:  Pokud potřebujeme  řemen sundat  a po čištění znovu  instalovat,
měl by být nainstalován ve stejném směru jako dříve.

Zajetí řemenu:  Po instalaci  vyžaduje  nový řemen  ujetí minimální  vzdálenosti
50 km na max. ¾  výkonu. Po 15 minutách vždy motor  zastavte a nechte řemen
řemen vychladnout.  Často  střídejte  rozsah řazení  (změna otáček),  aby řemen
dosahoval  min. a  max.  průměrů opásání řemenic. Cílem je prvotní opotřebení
řemenu před  použitím maximálního výkonu.

!!!  Při zajíždění se tedy vyvarujte  agresivních zrychlení,  udržování konstantních
otáček, tahání břemen a dlouhé jízdy bez přerušení.

!!!  Při pečlivém dodržení postupu zajíždění dramaticky zvýšíte budoucí životnost
řemenu a zajistíte vysoký přenos výkonu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dokumenty ke stažení

Jak funguje řemen u CVT pohonů
Pro sledování videa v plné velikosti klikněte při přehrávání na ikonu YouTube.
Princip fungování CVT pohonu
Pro sledování videa v plné velikosti klikněte při přehrávání na ikonu YouTube.
Představení řemenů G-Force
Pro sledování videa v plné velikosti klikněte při přehrávání na ikonu YouTube.
© Pikron 2015 - 2021.      

Účet s uvedeným e-mailem již existuje.

Pouze se přihlašte, případně si nechte poslat zapomenuté heslo.

Pokud je vaším úmyslem spravovat pod jedním e-mailem více účtů
(např. několik poboček), pokračujte v registraci. V tom případě ale
musíte zadat shodný e-mail i heslo s již existujícím účtem. Při
přihlášení vám potom systém vždy nabídne ke vstupu všechny
vámi spravované účty se stejným e-mailem a heslem.

K analýze návštěvnosti tohoto webu nám pomáhají soubory cookie. Prosím potvrďte souhlas s jejich používáním.       Další informace