Řemeny G-FORCE™
pro sněžné skútry a čtyřkolky
Produkt v e-shopu 
Řemeny Gates G-Force™ jsou nejvýkonnějším typem variátorových řemenů,
které jsou určeny pro silné CVT pohony skútrů, sněžných skútrů a čtyřkolek.
S řemeny Boost™ (výkonově nižší řada), vytváří ucelenou nabídku řemenů
značky Gates, pro všechna rekreační a užitková vozidla, od nejmenších až po
nejvýkonnější stroje. Řemeny jsou navrhovány na základě extrémních testů,
např. na závodních tratích nebo na dynamometru. Výsledky testů dokazují, že
řemeny G-Force™ překonávají svou odolností obdobné CVT řemeny až 5x.
- Aramidové nebo uhlíkové provazce obklopuje vysoce adhezní pryž,
která snižuje riziko vytahování okrajů a zvyšuje životnost řemenu.
- Řemeny jsou vyrobeny dle přesných OE specifikací výrobců vozidel.
- Lichoběžníkový vrchol a dvojité ozubení maximalizuje flexibilitu
řemenu a dobrý odvod tepla.
- Řemeny nejsou určeny a certifikovány pro pohony pilotovaných
letadel a pro přístroje určené k záchraně života.
ŘEMENY G-FORCE® JSOU K DISPOZICI VE 3 KONSTRUKCÍCH
G-FORCE™ KEV vlákno + CR tělo.
G-FORCE™ C12™ Uhlík vlákno + CR tělo vyplněno KEV vláknem.
G-FORCE™ RedLine™ KEV vlákno + tělo z teplotně odolné směsi EE.

G-FORCE™
Řemeny s označením G-Force™ jsou základním typem z nové řady řemenů,
určených pro nejvýkonnější CVT pohony rekreačních, užitkových a sportovních
vozidel. Řemeny jsou navrženy tak, aby po instalaci a zajetí nebyla nutná žádná
další údržba. Poskytují vysoký přenos výkonu při zachování dlouhé životnosti.
Konstrukci tvoří kevlarové vlákno a chloroprenové tělo.
Konstrukce: Kevlarová tažná vlákna jsou uložena ve vysoce adhezní pryžové
směsi, která pevně propojuje vlákna s CR chloroprenovým tělem řemenu. Tělo
řemenu má velmi dobrou boční tuhost.
Tvary a rozměry řemenů přesně odpovídají OE specifikacím.

G-FORCE™ C12™
Řemeny s označením G-Force™ C12™ představují další krok ve vývoji řemenů
řady G-Force, určených pro nejvýkonnější CVT pohony rekreačních, užitkových
a sportovních vozidel. Konstrukci tvoří uhlíkové vlákno a chloroprenové tělo.
Konstrukce: Uhlíková tažná vlákna jsou uložena v adhezní pryžové směsi, která
pevně propojuje vlákna s CR chloroprenovým tělem řemenu. Tělo je také ještě
vyplněno kevlarovými vlákny, která zvyšují boční tuhost řemenu. Vyztužené CR
tělo je odolné tepelné degradaci při vysokých teplotách a při nízkých teplotách
je schopno udržet flexibilitu řemenu. Trapéz konstrukce s dvojitým ozubením
zvyšuje chlazení řemenu.
Uhlíkové vlákno: C vlákno v sobě kombinuje vlastnosti minimálního protažení,
flexibility a zároveň pevnosti. V porovnání s KEV vlákny také snižuje vytahování
okrajů boků. C vlákno poskytuje optimální přenos výkonu, což vede k většímu
zrychlení, zlepšené odezvě škrtící klapky a lineárnímu přenosu výkonu. Řemeny
s uhlíkovými vlákny jsou o 25-30 % pevnější, než řemeny s kevlarovými vlákny
a poskytují extrémní výkon a schopnost přenášet točivý moment výkonných
motorů o objemu 800 ccm a více.

G-FORCE™ RedLine™
G-Force™ RedLine™ představují novinku z roku 2020 ve vývoji řemenů řady
G-Force, které jsou určeny pro nejvýkonnější CVT pohony vozidel. Konstrukci
řemenů tvoří kevlarová vlákna. Tělo tvoří teplotně odolný materiál EE ethylen
elastomer.
Největším destrukčním prvkem variátorového řemenu je totiž vysoká teplota.
Řemeny G-Force™ RedLine™ byly navrženy právě tak, aby způsobenému teplu
a stresu při silném sešlápnutí plynu odolaly.
Konstrukce: Největší konstrukční odlišností typu G-Force™ RedLine™ od typů
G-Force™ a G-Force™ C12™, je použitý materiál pro tělo řemenu, které tvoří
nový, teplotě velmi odolný materiál EE ethylen-elastomer. Pro tažnou konstrukci
bylo zvoleno KEV vlákno, které odolává velkým rázům při používání v nejtvrdších
podmínkách a je odolné přetržení.
Vlastnosti řemenů G-Force™ RedLine™ z materiálu EE:
- Poskytují v průměru až o 75 % vyšší axiální tuhost
- Poskytují v průměru až o 50 % nižší ztráty rychlosti
- Řemeny se lépe zotavují z teplot až 170°C
- Zvýšený přenos výkonu o > 10%
- Zvýšená životnost řemenů o 100-300 % oproti řemenům G-Force, G-Force C12
a nebo konkurenčním řemenům

Gates® G-Force™ RedLine™ vyhrává na závodech !!!
Do jednoho z nejnáročnějších závodů UTV na planetě King Of Hammers o délce
143 kilometrů vyrazilo v roce 2020 celkem 131 strojů. Závod jich dokončilo 33
a vítězem se stal Hunter Miller se svým strojem Can-Am Maverick X3 RS turbo,
který byl osazen právě řemenem G-Force™ RedLine™. Jistota je jistota.
Na videoklip ze závodu se můžete podívat zde:
https://www.youtube.com/watch?v=8RLYY78rXow
Instalace řemenů G-Force®
Očištění: Aby bylo zajištěno optimální fungování nově instalovaného řemenu,
musí být CVT řemenice očištěny od oleje a všech zbytků původního řemenu.
Pro mechanické odstranění je možno použít ocelovou vatu nebo brusný papír
220-400. Pro následné opláchnutí povrchu použijte mýdlovou vodu nebo čistič
brzd. Je důležité odstranit všechny nečistoty. V opačném případě hrozí prokluz
Řemenu a snížení výkonu.
Reinstalace: Pokud potřebujeme řemen sundat a po čištění znovu instalovat,
měl by být nainstalován ve stejném směru jako dříve.
Zajetí řemenu: Po instalaci vyžaduje nový řemen ujetí minimální vzdálenosti
50 km na max. ¾ výkonu. Po 15 minutách vždy motor zastavte a nechte řemen
řemen vychladnout. Často střídejte rozsah řazení (změna otáček), aby řemen
dosahoval min. a max. průměrů opásání řemenic. Cílem je prvotní opotřebení
řemenu před použitím maximálního výkonu.
!!! Při zajíždění se tedy vyvarujte agresivních zrychlení, udržování konstantních
otáček, tahání břemen a dlouhé jízdy bez přerušení.
!!! Při pečlivém dodržení postupu zajíždění dramaticky zvýšíte budoucí životnost
řemenu a zajistíte vysoký přenos výkonu.


|