V havarijních případech jsme vám k dispozici NONSTOP i mimo naší běžnou provozní dobu.
Ozubené řemenice upnuté na hřídele vytváří spolu s řemenem, kterým jsou
opásány, mechanický pohon, sloužící k přenosu energie mezi jednotlivými hřídeli. Díky příčnému ozubení, které zabraňuje prokluzu, je tento pohon synchronní a lze s ním zajistit přesné časování a polohování jednotlivých hřídelů vůči sobě.
Klasické ozubené řemenice nabízíme skladem v kompletních rozměrových řadách. Dodací doba u neskladových položek se pohybuje od 3 do 14 dnů.
Klasické Samovodící (selftrack)
s příčným ozubením se speciálním ozubením
Řemenice se vyrábí v určitém, předem stanoveném provedení (tvaru) a materiálu. Technické informace o každé konkrétní nabízené řemenici naleznete v našem katalogu nebo na e-shopu v detailu zboží.
Pro pouzdro TB
Řemenice s nábojem připraveným pro TB kuželové upínací pouzdro (Taper Bush). Pouzdro TB je třeba objednat zvlášť, podle konkrétního průměru hřídele.
Plný náboj
Řemenice má plný náboj, ve kterém je nutno před montáží vyvrtat díru požadovaného průměru. Řemenici lze upnout systémem pero / drážka nebo svěrným upínacím pouzdrem.
Náboj pro pouzdro TB
Řemenice má v náboji připraven kuželový otvor pro konkrétní číslo TB pouzdra. Každé číslo pouzdra se vyrábí ve více variantách pro různé průměry hřídelí. Při objednávce TB pouzdra, které se objednává zvlášť, je nutno znát jeho číslo (součást názvu TB řemenice) a průměr hřídele, na kterou bude pouzdro nasazeno. Např. označení pouzdra TB2012-25 označuje č. pouzdra 2012 a průměr hřídele 25 mm, na kterou je možno pouzdro s řemenicí nasadit. Při montáži se pouzdro vloží do náboje a volně, pouze ručně, se do nalícovaných otvorů našroubují montážní šrouby. Tento komplet se usadí na hřídel tak, aby pero lehce vjelo do drážky. Utahováním šroubů se pouzdro vtlačí do náboje a pevně uchytí na hřídeli. Pouzdra TB je možno použít i na hřídelích bez drážky bez použití zajišťovacího pera. Sníží se tím ale velikost maximálního přenášeného krouticího momentu.
Řemenice má plný náboj. Před montáží se musí v náboji vyvrtat díra se shodným průměrem, jaký má osazovaná hřídel a je také nutno vytvořit drážku pro pero. Po této přípravě se řemenice nasune na hřídel a zajistí perem. Příprava řemenice s plným nábojem je náročnější než při upínání pouzdrem TB. V konstrukčně netypických nebo mini aplikacích má však použití řemenic s plným nábojem své opodstatnění.
Při použití svěrného pouzdra se nepoužívá zajišťovací pero. V náboji se pouze vyvrtá válcová díra, shodná s vnějším průměrem svěrného pouzdra. Pouzdro se vloží do díry v náboji a celý komplet se nasune na hřídel. Po utažení montážních šroubů pouzdra je řemenice pevně uchycena na hřídeli.